devine
0317 800 248 0800 360 721

Analiza Afacerii

Îți punem la dispoziție un sistem puternic de analiză și raportare

Google Analytics și Google E-commerce tracking

Google Analytics & Google E-commerce tracking

Google Analytics este o unealtă gratuită cu care se pot vizualiza cu ușurință rapoarte foarte detaliate ale site-ului. Magazinul Seliton și contul Google Analytics se pot conecta cu ușurință în panoul de administrare printr-un singur click. Prin interconectarea celor două sisteme vei putea vizualiza următoarele:

  • de unde vin vizitatorii site-ul dumneavoastră
  • cuvintele folosite în motoarele de căutare cu care aceștia v-au găsit
  • cât timp au petrecut pe site-ul dvs și ce pagini au accesat

Pentru comercianții experimentați, care au nevoie de detalii amănunțite, de la momentul intrării pe site și până la finalizarea comenzii, avem pregătit modulul Google E-Commerce Tracking.

Rapoarte vânzări și profituri

14 tipuri de rapoarte sub formă de tabel și grafic

Seliton poate genera un număr de 14 tipuri de rapoarte, care pot fi afișate în două moduri – ca și tabel sau sub formă de grafic:

Rapoarte vânzări

  • Vânzări pe produs
  • Vânzări pe categorie
  • Vânzări pe client
  • Vânzări pe țară
  • Vânzări și Profit

Rapoarte clienți

  • Țară client
  • Pagini vizualizate / vizite
  • Vizualizări pe produs
  • Vizualizări pe categorie

Rapoarte comenzi

  • Sumă medie comandă
  • Status comandă
  • Metode de plată
  • Metode de livrare
  • Număr articole pe comandă

Ce se întâmplă în magazinul dumneavoastră înainte de a finaliza o vânzare?

Platforma Seliton e-commerce are integrat propriul sistem de  Statistică Site, mulțumită căruia poți analiza în detaliu acvtivitatea din magazinul tău, fără a fi nevoit să apelezi la servicii suplimentare. Poți afla răspunsul la următoarele întrebări:

Câți oameni vizitează magazinul tău online?

  • Vizitatorii unici, sau, în termeni comerciali, potențialii clienți noi, sunt calculați în Seliton zilnic, săptămânal sau lunar. Pentru a vinde, magazinul are nevoie de vizitatori, nu? Și cât mai mulți - cu atât mai bine!

Câte pagini accesează fiecare vizitator?

  • În cazul în care deschid doar una sau două, înseamnă că doar au aruncat o scurtă privire asupra ofertelor și șansa de a trimite o comanda este mică. În acest caz, tentează-i cu alte produse similare! În afară de faptul că vei beneficia de un raport al numărului de pagini vizitate pe număr de vizitatori unici, vă va ajuta să măsurați efectul unei noi campanii reclame sau promoții.

Ce produse au numărul cel mai mare de vizionări?

  • O statistică extrem de utilă, prin perspectiva căreia te vei putea să optimizezi vânzarea anumitor articole, oferind de exemplu un preț mai bun, printr-o descriere mai practică și amănunțită sau prin imagini sau clipuri video mai sugestive.

Care categorii sunt cele mai vizualizate?

  • Folosind acest raport, veți putea afla ce categorii de produse sunt cele mai interesante sau cele mai căutate, putând face astfel o mutare inteligentă care va crește numărul de vânzări .