e-commerce solution 0317 800 248

Articole Blog

Instrucţiuni de utilizare al modulul de integrare în timp real cu Fan Courier

15 Aprilie 2015
Modulul de integrare cu Fan Courier este gata! Platforma Seliton integrează serviciile de expediție ale Fan Courier, starea livrărilor putând fi...

Modul SEO Avansat

Dată: 16 Decembrie 2020

Zona numai pentru utilizatorii avansati! Platforma Seliton prezinta cea mai recenta dezvoltare la scara larga: 
 
Modul SEO Avansat
 
Iesiti in fata competitiei! Аtacati nu doar prima pagina, ci chiar primele locuri in rezultatele Google! Acum cu Modulul SEO Advansat puteti realiza imposibilul - o pozitionare clara in primele rezultate.
 
Cum functioneaza?
Моdulul SEO Avansat din platforma Seliton necesita instruire suplimentara si o intelegere aprofundata a noilor functionalitati. Моdulul realizeaza o schimbare structurala extrem de complexa si profunda, necesitand o intelegere completa a principiilor de functionare a fiecarei functionalitati individuale.
 
Vestile bune:
Va vom oferi instruire gratuita pentru modulul SEO Avansat pentru a ne asigura ca ati setat totul corect si cu precizie.
 
Caracteristici modul SEO Avansat
 
1. Оptimizarea structurii URL-urilor
Veti avea posibilitatea de a schimba structura URL-urilor:

1.1) Categoria de nivel 1, principala : site.ro/numele-categoriei

                      Exemplu: http://monaco-retina.selitondemo.ro/category/20/pantofi.html se va transforma in
                      http://monaco-retina.selitondemo.ro/pantofi.html

1.2) Categoria subordonata, de nivel 2: site.ro/nume-categorie-nivel-unu/nume-categorie-nivel-doi

                      Exemplu: http://monaco-retina.selitondemo.ro/category/57/pantofi-sport.html se va transforma in
                      http://monaco-retina.selitondemo.ro/pantofi/pantofi-sport.html

1.3) Link-ul paginii de produs va deveni: site.ro/product/nume-produs

                      Exemplu: http://monaco-retina.selitondemo.ro/product/622/pantofi-sport-adidas.html ще изглежда
                     http://monaco-retina.selitondemo.ro/product/pantofi-sport-adidas.html 
 
Google Support pentru structura URL: https://support.google.com/webmasters/answer/76329?hl=en
 
2. Оptimizarea filtrelor
Functioneaza similar cu punctul 1 "Оptimizarea structurii URL-urilor"
 
2.1) User friendly URL pentru filtre
Selectarea unui filtru va incarca o adresa URL distincta. Acest tip de adrese vor fi usor de utilizat static, fara sa includa parametri.
Аdresele de filtrare vor fi formatate conform urmatoarei formule:
https://site.ro/[nume-categorie]/[nume-subcategorie]/[filtru]
 
Daca exista mai multe filtre:
https://site.ro/[nume-categorie]/[nume-subcategorie]/[filtru]/[filtru-2]
 
Important: indiferent de modul in care utilizatorul selecteaza filtrele, adresele sunt formate în acelasi mod. Seliton va aranja filtrele
in ordine alfabetica.
Nota: Daca un filtru nu este utilizat, atunci acesta nu va fi inclus in URL-ul generat.

2.2) URL-uri canonice pentru filtre
Fiecare pagina de filtrare va avea canonical catre sine. Astfel se va evita continutul duplicat.
De exemplu: pagina https://site.ro/[nume-categorie]/[nume-subcategorie]/[filtru] va avea URL canonic catre https://site.ro/[nume-categorie]/[nume-subcategorie]/[filtru]

2.3) Оptimizarea bugetului de Crawling pentru filtre
Cand am selectat 1 filtru link-urile catre celelalte filtre din acelasi bloc din care am selectat vor fi ascunse cu SEOhide.
Cand am selectat 2 sau mai multe filtre din diferite blocuri link-urile catre celelalte filtre vor fi ascunse cuSEOhide.
Daca dupa filtrare rezultatul va contine mai putin de 4 produse, adresa va fi ascunsa de la indexare cu metaeticheta noindex,follow.
 
3. Harta HTML a site-ului
Va fi creata o harta HTML a site-ului, care va avea, de asemenea, un link in partea de subsol a magazinului. Harta HTML a site-ului este programata sa se actualizeze in mod automat.
 
4. Limitati capacitatea crawlerelor de a indexa pagini care nu sunt dorite a fi indexate
Noua functionalitate va va permite sa introduceti un numar nelimitat de pagini care vor fi ascunse pentru accesarea cu crawlere de catre motoarele de cautare. De obicei, acestea sunt paginile de autentificare, inregistrare, parolă uitata etc.
 
5. Сrearea de noi variabile in formulele Меta Tag
Se vor crea formule ale caror variabile vor fi de tipul: 
Nr produse din categorie, Pret minim si maxim din categorie, Numele categoriei sau al produsului.
 
6. Sitemap XML pentru continut video
Noua harta XML a continutului video al magazinului dvs. va fi un fisier care indeplineste cerintele sitemap-urilor motoarelor de cautare pentru video
6.1.) Initializare in fisier
6.2.) Utilizarea tag-urilor obligatorii <urlset>, <url>, <loc>, <video:video>, <video:thumbnail_loc>, <video:title>, <video:description>, si a unuia video <video:content_loc> sau <video:player_loc>.
6.3.) Se vor utiliza numai adresele canonice permise pentru indexare si scanare care returneaza un raspuns 200 ОК
6.4.) Еnconding UTF-8
6.5.) Sitemap-ul pentru continul video in format XML nu va contine mai mult de 50 000 de videoclipuri 
6.6.) Dimensiunea fisierului XML nu va depasi 50 MB
6.7.) Daca sitemap-ul rezultat va contine mai mult de 50 000 de videclipuri sau depaseste 50 MB, atunci acesta va fi impartit in mai multe fisiere.
6.8.) Link-ul catre fisierul in format XML sau catre fisierul index va fi introdus in robots.txt.
6.9.) Sitemap-ul va fi actualizat regulat in mod automat.
 
Google Support pentru sitemap XML: https://support.google.com/webmasters/answer/80471?hl=en
 
 
 
 
 
     

Adaugă comentariu

Cod de securitate
  • Nici un comentariu pănă acum