e-commerce solution 0317 800 248

Noua versiune Seliton 8.0

Noutăți în tehnici de vânzare

1. Campanii cu numărătoare inversă "Daily Deals"

Sunteți gata să vă însușiți un nou instrument al măiestriei comerciale? Acum, comercianții care doresc să crească spectaculos volumul produselor vândute, au la dispoziție o nouă armă în arsenalul utilizat în vânzările online cu care pot crea campanii cu numărătoare inversă.

Cu ajutorul acestor campanii veți determina vizitatorii magazinului SĂ CUMPERE IMPULSIV, FĂRĂ AMÂNARE. În afara contorului de de ore și zile, aceste campanii sunt puse în evidență prin bannere mari speciale, pagini dedicate și descriere tematică. Prin crearea acestor campanii cu numărătoare inversă, dumneavoastră veți îmbina practica de succes a popularelor saituri de reduceri cu cea proprie, beneficiind astfel de tot ce e mai bun din ambele situri.

Este demonstrat faptul, că reducerile disponibile doar pentru câteva ore sau zile, au un impact puternic asupra psihicului cumpărătorului. Mai mult de atât, în majoritatea cazurilor, clienții sunt "dependenti" de oferte profitabile și le caută în mod sistematic. De aceea, aveți grijă - pe măsură ce contorul coboară , comenzile urcă, și cantitățile din depozit vor dispărea în mod misterios!

2. Oferte speciale combinate "Cross Sell"

Pentru prima oară în România!

Numai în magazinele online SELITON!

Vă oferim un alt truc din liga comercianților avansați - oferte speciale combinate.

Ofertele speciale combinate sugerează clientului să achiziționeze mai multe articole împreună pentru a câștiga instantaneu un produs - premiu sau o reducere suplimentară pentru un alt produs.

Magazinul va afișa automat clientului care sunt condițiile ofertei speciale, ce produsele pot fi combinate și ce recompensă poate primi. Și aceste oferte pot fi evidențiate printr-un contor cu numărătoare inversă.

Vom ilustra prin exemple flexibilitatea și gama variată de posibilități a ofertelor speciale

3. Alte produse, care ar putea să vă placă "Upsell Popup"

Valorificați la maxim efectul scontat al produselor conexe? De acum înainte ele nu au să mai rămână neobservate.

Dacă doriți să vindeți mai multe produse complementare, lăsați pe seama sistemului SELITON să recomande în mod automat și insistent clienților dumneavoastră, produse complementare compatibile, imediat după apăsarea butonului  „Adaugă în coș“.

Acesta este un instrument clasic pentru stimularea vânzărilor, folosit în toate nișele de piață. Aveți posibilitatea de a decide dacă produsele și categoriile sugerate să fie cele alese de dumneavoastră, sau pur și simplu la lăsați pe seama sistemului să sugereze în mod automat Produse Conexe.

Această funcționalitate are două regimuri de lucru: Insistent, un pop-up ce apare de fiecare dată când se apasă butonul "Adauga in cos", și Delicat, o secțiune separată sub conținutul coșului de cumpărături. Regimurile pot fi folosite simultan și să distribuie conținut diferit, dublându-vă șansele de a realiza venituri suplimentare.

4. Fereastră Promo

Cu această fereastră veți putea întâmpina toți vizitatorii noi ai magazinului și să-i invitați să vă aprecieze pagina de Facebook, să-l încurajați să se aboneze la newsletter sau să-i afișați un banner al unei promoții actuale. Pentru a nu deveni supărător, am creat o opțiune prin care dumneavoastră veți putea să decideți frecvența cu care este afișată fereastra promoțională.

5. Web POS - modul de vânzare la casă ( în magazinele fizice )

În cadrul SELITON 8.0 am creat modulul Web POS cu ajutorul căruia veți putea efectua vânzări în propriul magazinul fizic, fără a avea nevoie de o altă platforma software în afară de magazinul dumneavoastră online.

Meritele modulului Web POS  SELITON sunt următoarele:

  • are o interfață specială care asigură un proces rapid și confortabil la locul de muncă
  • nu aveți nevoie de echipamente speciale, cu un computer sau o tabletă veți putea comercializa produse la casa magazinului dumneavoastră fizic
  • este accesabil direct din panoul de administrare a magazinului dumnevoastră online 
  • vă asigură un sistem unic de vănzări , cu rapoarte centralizate a stocurilor din depozit
  • poate funcționa acompaniat de un cititor de cod de bare ( opțional )
Noutăți în Design

6. Noul design MegaShop cu 4 teme diferite împreună cu modulul Designer 

Noul design MegaShop este creat pentru a deservi magazinele online cu un sortiment  variat de desfacere. Se evidențiază printr-o navigație rapidă pe câteva nivele, motor de căutare compartimentat și o distribuire abilă a informației bogate existente în magazin. Dacă deja sunteți mari și impunători, prin intermediul acestui design veți și radia corespunzător. Designul MegaShop vine însoțit de 4 teme de culoare desăvârșite + posibilitatea de ai da unicitate cu ajutorul modulului Designer.

7. Noul design Fashion Boutique cu 5 teme diferite împreună cu modulul Designer

8. Noul design "New York"

9. Multi-separatoare "Multi-Tabs"

Prin intermediul multi-bannerelor veți avea posibilitatea de a furniza de 6 ori mai mult conținut în cea mai vizibilă zonă a magazinului dumneavoastră. Acum pagina de acasă, sau oricare altă pagină, va avea un conținut și mai bogat, mult mai diversificat. Într-un mod automat, cu 2-3 click-uri, veți putea combina Cele mai vândute produse, Produse noi, Articole de blog, Produse recomandate, Promoții actuale, Mărci și conținut HTML după fbunul plac.

10. Multi-bannere

În onoarea comercianților a căror dorință este ca magazinul lor să radieze ca o revistă de modă, sau să aibă aspectul unei broșuri superbe, am creat funcția de multi-banner.
Multi-bannerele conferă magazinului haz și prospețime, acaparând în mod necondiționat atenția vizitatorilor asupra accentelor dumnevoastră. V-am pregătit o gamă variată de șabloane simetrice și asimetrice, dar atenție - consumați-le cu măsură!

 

11. Pagină de comandă nouă într-un singur pas, optimizată pentru dispozitivele mobile

Noul proces de comandă este o variantă modernizată și mai facilă a consacratei noastre funcții, comanda într-o singură pagină. Prin accesarea ei de pe dispozitive mobile, sistemul va activa o tastatură dedicată pentru introducerea adresei de e-mail și a numărului de telefon.

Noutăți tehnice

12. Portal de aplicații Seliton Apps

13. Rest API cu documentația aferentă și bibliotecă a clienților în GitHub

14. Infrastructură nouă a serverelor, bazată pe Nginx

Alte noutăți

15. Sondaje / Anchete

Aveți posibilitatea de a crea sondaje simple sau detaliate. Sondajul simplu, cel prin care se pun doar 1-2 întrebări, se poate afișa în partea stângă sau cea dreaptă a magazinului. În cazul în care, dorim o anchetă complexă, atunci vom putea folosi Sondajul detaliat, care va fi afișat pe întreaga pagină.

16. Cele mai vândute produse din categorie

În afară de cele mai vândute produse pe plan general, acum, în oricare din categorii, putem evidenția produsele cu cel mai mare rulaj din contextul categoriei afișate.

17. Produse noi din categorie

În afară de cele mai noi produse pe plan general, acum, în oricare din categorii, putem evidenția produsele noi din contextul categoriei afișate.

18. Detectare automată a traducerilor lipsă a produselor

Pentru înlesnirea comercianților orientați în desfacerea pe piețe străine, și administrează magazinul în mai multe limbi, am creat un „punct de control“ pentru supravegherea tuturor câmpurilor multi-limbă din magazin – denumirea produsului și descriere, categorii, mărci, opțiuni, variante, atribute, articole de blog, pagini informative, metode de livrare și de plată, și alte 20 de ecrane. Sistemul SELITON eficient vă va arăta unde lipsesc traduceri pentru a vă scuti de un efort uriaș de muncă.