Cu acest modul reclamele plătite de pe Facebook vor deveni mai eficiente, deoarece vă oferă informații detaliate despre comportamentul vizitatorilor și rezultatele reclamelor.
1. Acțiunile care sunt cuprinse în rapoarte:
- * View content - Vizualizare produs (se înregistrează informații despre prețul și ID-ul produsului, numele și ID-ul categoriei, producătorul )
- * Search - Căutări în magazin (se înregistrează cuvintele cheie introduse de către vizitator)
- * Add to cart - Produsele adăugate în coș (se înregistrează informații despre prețul și ID-ul produsului, numele categoriei)
- * Add to wishlist - Produsele adăugate la favorite (se înregistrează informații despre prețul și ID-ul produsului, numele categoriei)
- * Initiate checkout - Începere procesului de comandă (se înregistrează toate ID-urilor produselor)
- * Make purchase - Comandă finalizată (se înregistrează toate ID-urilor produselor din comandă și totalul comenzii)
- * Lead - COMANDĂ EXPRESS FĂRĂ ÎNREGISTRARE (se înregistrează informații despre numele și ID-ul produsului, numele categoriei)
- * Complete registration - Finalizare înregistrare (se înregistrează adresa de e-mail a clientului)
2. Selectare valutei
- IMPORTANT: Deoarece Facebook Ads Manager suportă doar anumite valute am dezvoltat pentru ușurință în utilizare conversia automată a prețurilor produselor conform setărilor din Facebook Ads Manager.
2. Ефективност на продуктите – тук може да видите най-продаваните от Вас продукти, като отново може да ползвате следният набор параметри:
- Количество
- Отделни продукти
- Приходи от покупки
- Средна цена
- Средно количество продадени стоки
3. Ефективност на продажбите – може да измерите приходите си отново по няколко параметъра:
- Общи приходи
- Процент на реализация от електронна търговия
- Средна стойност на поръчката
4. Транзакции – тук може да разделите приходите си на:
- Общи приходи
- Данъците към тях
- Разходите по доставка
- Количества
5. Време до покупка
- тук може да видите какъв процент от хората са закупили стока от Вашият онлайн магазин при първо или последващо посещение.