Rapoartele și datele sunt cel mai bun consilier!

Credem că oportunitățile incredibile de raportare pe care Seliton le oferă vă vor ajuta să luați decizii bazate pe date și să fiți mereu în frunte!
conectați tranzacționarea online cu tranzacționarea reală
Google Analytics și Google E-commerce Tracking

Google Analytics și Google E-commerce Tracking

Google Analytics este un sistem gratuit de măsurare a site-ului dvs., și mai exact, pentru măsurarea vizitatorilor și a comportamentului acestora. Magazinul online Seliton se conectează la Google Analytics cu doar un clic din panoul de administrare. Datorită acestei conexiuni, veți afla:

  • De unde vin vizitatorii site-ului dvs.
  • Cum îl găsesc în timpul căutărilor
  • Cât timp petrec pe site

Rapoarte de vânzări și profit

  • Rapoarte de vânzări  
      • Vânzări pe produs
      • Vânzări pe categorii
      • Vânzări pe client
      • Vânzări și profit
      • Vânzări pe țară
  • Rapoarte de client  
      • Țările clienților
      • Vizualizări de pagină / vizite
      • Afișări de produs
      • Afișări de categorie
  • Rapoarte de comandă  
      • Suma medie a comenzii
      • Stare Comenzi
      • Metode de plata
      • Metode de livrare
      • Număr de articole pe comandă
Rapoarte de vânzări și profit
xlsxxmlxls

Descărcați rapoartele în formatul preferat

Ce se întâmplă în magazinul tău înainte de vânzările efective?

Ce se întâmplă în magazinul dvs. înainte de vânzările reale?
1

Câți oameni vizitează magazinul dvs. online?

La Seliton, se înregistrează vizitele unice, sau spus în limbajul comerțului, noi potențiali clienți, și aceasta pe baza unui principiu zilnic, săptămânal, lunar. Pentru a începe să vindeți, magazinul dvs. trebuie să aibă vizitatori, nu? Și cu cât sunt mai mulți, cu atât mai bine!

2

Câte pagini vede fiecare vizitator?

Dacă vizualizează doar una sau două, asta înseamnă că a aruncat doar o privire superficială asupra ofertelor dvs. și probabilitatea de a plasa o comandă este mică. În acest caz, îl puteți stimula cu Produse asociate! De asemenea, statistica privind numărul de pagini vizualizate raportat la vizitele unice vă va ajuta clar să măsurați efectul unei noi campanii publicitare sau promoționale.

3

Ce produse sunt vizualizate cel mai mult?

O statistică extrem de utilă, care vă va indica pe ce produse să vă concentrați eforturile, oferind, de exemplu, cel mai bun preț, cele mai practice descrieri, fotografii mai bune sau videoclipuri.

4

Ce categorii sunt vizualizate cel mai mult?

Cu această statistică, veți ști ce categorii de produse sunt cele mai interesante sau cele mai căutate, pentru a face o mișcare inteligentă și a genera mai multe vânzări.

Soluţia de comerţ electronic Seliton