Google Dynamic Remarketing
Simţiţi că mai mult pierdeţi decât câştigaţi din Google Adwords? Aţi observat că bugetul parcă se evaporă şi comenzile sunt puţine? Doriţi să vă asiguraţi că fiecare cent cheltuit este alocat clientului perfect pentru produsele dumneavoastră?
Noul modul Google Dynamic Remarketing vă permite să vă targetaţi anunţurile pentru audienţa perfectă. Puteţi oferi un produs specific unui client specific corespunzător preferinţelor sale de cumpărare. Acum, anunţul dumneavoastră va fi PERSONALIZAT pentru fiecare client în parte şi îi vor fi afişate acele produse de care este cu adevărat interesat. Fiecare leu investit în publicitate va aduce un profit de 3 sau 4 ori mai mare!
Care sunt avantajele Google Dynamic Remarketing?
Vizitatorii dumneavoastră | Decizie |
---|---|
Potenţiali clienţi care vizitează magazinul dumneavoastră din pură curiozitate, fără a fi interesaţi de un anumit produs în mod specific | Anunţul va include produsele cele mai populare din magazinul dumneavoastră |
Potenţiali clienţi care vizualizează anumite produse din magazin, dar nu adaugă nimic în coşul de cumpărături | Anunţul va include produse special alese pentru acel potenţial client |
Potenţiali clienţi care aleg anumite produse din magazin, le adaugă în coş, dar nu finalizează comanda | Anunţul va include produsele dorite de către potenţialul client |
Anunţul va include produseleClienţii care deja au trimis o comandă sau mai multe | Anunţul va include produse populare similare celor achiziţionate deja |
Care sunt diferenţele dintre anunţurile statice şi remarketingul dinamic de la Google?
Google îşi actualizează şi îmbunătăţeşte propriile mecanisme de publicitate.
În cazul remarketing-ului clasic Google "înregistrează", prin intermediul cookie-urilor, vizitatorii care au ajuns în magazinul dumneavoastră şi îi urmăreşte pe internet cu aceleaşi anunţuri statice şi care nu se schimbă. Acest tip de remarketing nu mai oferă rezultate satisfăcătoare deoarece nu este personalizat şi utilizatorii de Internet sunt suprasaturaţi cu acest tip de publicitate.
Google Dynamic Remarketing vă "urmăreşte" vizitatorii cu conţinut personalizat pe preferinţele fiecăruia în parte. Astfel vizitatorii vor vizualiza bannere create special pentru ei şi care vor include acele produse pe care deja le-au vizualizat.
Cum se realizează personalizarea anunţurilor în cazul remarketing-ului dinamic?
După o căutare Google cu rezultate de pe AliExpress, se observă preferinţa potenţialului client pentru laptop-uri şi şepci de baseball:
Astfel reclamele afişate pe un site de ştiri sunt precum în imagine:
Să luăm ca exemplu căutarea anterioară. Am ajuns pe Aliexpress în căutarea laptopului perfect. Între timp, ne-am arătat interesul şi pentru şepci de baseball.
Am vizualizat mai multe produse, dar părăsim site-ul fără a realiza o achiziţie. Navigăm după aceea pe diverse alte site-uri de pe internet şi bannerele reclamă vizualizate conţin exact produsele pe care le-am vizualizat şi care ne-au plăcut.
Răspunsul emoţional la gândul achiziţionării produsul dorit este puternic. Produsul este recunoscut, click-ul pe banner garantează o şansă reală de achiziţie chiar în aceeaşi zi, semnificativ mai mare decât în cazul publicităţii clasice.
Rezultatele obţinute în urma acestei abordări sunt uimitoare!
Fiecare dolar cheltuit în Google Dynamic Remarketing, aduce un profit de $2.20,
conform unui experiment real realizat de o companie din SUA CPC Strategy (sursa:CPC Strategy).
La nivel global advertiserii au raportat cu până la 450% mai multe click-uri pe anunţurile lor (CTR) сu ajutorul Google Dynamic Remarketing comparativ cu rezultatele obţinute prin remarketing-ul clasic (sursa:Seer Interactive).
Reclama este scumpă şi extrem de concurenţială. Este logic să doreşti să păstrezi legătura cu toţi potenţialii clienţi şi îi atragi în mod constant pe magazinul dumneavoastră înainte de a ajunge să comande produsul preferat de pe unul dintre site-urile competitoare.
Google Dynamic Remarketing ţinteşte numai clienţii care ajung în magazinul online printr-un interes real sau o achiziţie. Astfel nu mai pierzi bani pe click-uri invalide "goale" care nu îţi aduc comenzi reale.
Diferenţele dintre Static şi Dynamic Remarketing
Funcţionalitate | Static remarketing | Google Dynamic Remarketing |
---|---|---|
Afişează reclamele după ce vizitatorul a părăsit magazinul online | ||
Afişează reclamele după ce vizitatorul a părăsit magazinul online bazate pe interesele personale ale potenţialului client | ||
Se adresează clienţilor care doresc să realizeze o achiziţie chiar în aceeaşi zi | ||
Minimizează numărul de click-uri neprofitabile şi costul reclamelor online | ||
Se concentrează pe creşterea numărului de click-uri (CPC) şi de vizualizări (CPM) | ||
Se concentrează pe generarea de comenzi reale |
Modul acesta de lucru sună extrem de diferit de reclame pe care le plăteşti acum, nu-i aşa?
Dacă doreşti să adaugi această unealtă puternică de marketing în arsenalul tău, SELITON îţi oferă această oportunitate prin integrarea modulului la cheie Google Dynamic Remarketing. Platforma SELITON încarcă automat toate produsele în Google Merchant Account şi transferă toate statisticile necesare privind oportunităţile de vânzare pe care uneltele Google le utilizează apoi pentru a "urmări" potenţialul client cu anunţuri personalizate.
Moduri de utilizare a modulului Google Dynamic Remarketing
Моdulul Google Dynamic Remarketing este o unealtă extrem de versatilă şi flexibilă ce generează vânzări şi poate fi utilizat în mai multe moduri în funcţie de cerinţele şi promovările curente:
1. Trafic organic + Google Dynamic Remarketing
Google Dynamic Remarketing este complet funcţional şi generează vizite şi vânzări reale, chiar dacă principala sursă de reclame nu este reprezentată de anunţurile Google. Modulul este activat de fiecare dată când un vizitator ajunge pe site în urmă unei căutări Google de cuvinte cheie.
2. Trafic plătit + Google Dynamic Remarketing
Dacă plăteşti pentru anunţuri sponsorizate Google, atunci modulul va avea o bază mai mare de vizitatori şi potenţiali clienţi pe care să îi convingă să se întoarcă în magazin şi să realizeze o comandă.
3. Remarketing simplu static + Google Dynamic Remarketing
Dacă utilizezi remarketing-ul simplu clasic, încearcă să utilizezi ambele module în paralel pentru rezultate şi mai bune.
Sfat de la Seliton: Utilizaţi cu moderaţie!
Dacă încercaţi să convingeţi un potenţial client cu un număr nelimitat de anunţuri sponsorizate, s-ar putea ajunge la suprasaturare şi să obţineţi efectul invers celui scontat. Utilizaţi Frequency Capping. Te vei asigura astfel că anunţurile vor fi afişate într-un număr limitat pentru fiecare vizitator. Astfel dacă un potenţial client realizează un click pe un banner într-un anumit interval de timp, acel anunţ nu i se va mai afişa. Prin acest mod de utilizare faceţi economie şi nu generaţi vizualizări care nu ar conduce la o comandă.
Toate modulele suplimentare se instalează doar în magazinele online Seliton care sunt în perioada validă a abonamentului!