Modul Facebook CAPI Conversion Tracking
Cu acest modul reclamele plătite de pe Facebook vor deveni mai eficiente, deoarece vă oferă informații detaliate despre comportamentul vizitatorilor și rezultatele reclamelor.
1. Acțiunile care sunt cuprinse în rapoarte:
- View content - Vizualizare produs (se înregistrează informații despre prețul și ID-ul produsului, numele și ID-ul categoriei, producătorul)
- Search - Căutări în magazin (se înregistrează cuvintele cheie introduse de către vizitator)
- Add to cart - Produsele adăugate în coș (se înregistrează informații despre prețul și ID-ul produsului, numele categoriei)
- Add to wishlist - Produsele adăugate la favorite (se înregistrează informații despre prețul și ID-ul produsului, numele categoriei)
- Initiate checkout - Începere procesului de comandă (se înregistrează toate ID-urilor produselor)
- Make purchase - Comandă finalizată (se înregistrează toate ID-urilor produselor din comandă și totalul comenzii)
- Lead - COMANDĂ EXPRESS FĂRĂ ÎNREGISTRARE (se înregistrează informații despre numele și ID-ul produsului, numele categoriei)
- Complete registration - Finalizare înregistrare (se înregistrează adresa de e-mail a clientului)
2. Selectare valutei
- IMPORTANT: Deoarece Facebook Ads Manager suportă doar anumite valute am dezvoltat pentru ușurință în utilizare conversia automată a prețurilor produselor conform setărilor din Facebook Ads Manager.
Toate modulele vor fi instalate în magazinul Seliton numai dacă există un abonament activ!