Sistemul de gestionare al stocurilor integrat de la
Platforma SELITON are plăcerea de a vă prezenta cea mai nouă dezvoltare majoră - un sistem de gestionare a stocurilor complet integrat, disponibil în Panoul de administrare al magazinului dvs. online.
Această dezvoltare este prima de acest fel în România, axată pe combinarea fără compromisuri a afacerilor online și offline.
Acum, într-un mod modern și flexibil, veți gestiona întreaga dvs. afacere, incluzând magazinul online, locațiile fizice, depozitele proprii și depozitele furnizorilor, cu un SINGUR SISTEM unitar.
Lista funcționalități
Sistemul de gestionare a stocurilor SELITON acoperă toate procesele esențiale ale unei afaceri dezvoltate, cu magazine online cu un volum mare de operațiuni.
1 - Produse pe depozite |
---|
Disponibilitate în depozitele proprii |
Disponibilitate în depozitele furnizorilor |
Combinație de depozite interne și externe (proprii și ale furnizorilor) |
Mod de operare cu disponibilități reale și fictive - potrivit pentru cazurile de sincronizări XML |
2 - Fluxul documentelor |
---|
Toate operațiunile sunt bazate pe documente |
Aveți trasabilitate și responsabilitate complete |
Se crează documente pentru:
|
Facturi și note de credit |
Inventar |
Documente de cerere/comandă către furnizor |
3 - Operațiuni în depozit |
---|
Recepționare în depozit
|
Așezare în locații exacte/rafturi în depozit |
Expedierea din depozit |
Transfer între depozite |
Inventar și corecții |
4 - Planificarea livrărilor (operațiuni cu furnizorii) |
---|
Raport "Aprovizionare pentru îndeplinirea comenzilor curente" |
Raport "Reaprovizionare" pe furnizor, depozit sau întregul sortiment de produse |
Crearea automată a Cererii de livrare și trimiterea prin email către furnizorul ales |
Am prevăzut soluții pentru diferite modele de afaceri și mișcarea produselor între: Comerciant - Client final și Comerciant - Furnizor |
Trei moduri de lucru cu fiecare furnizor:
|
5 - Alegerea depozitelor la procesarea unei comenzi |
---|
Rezervarea cantităților |
Expedierea din depozit |
6 - Tipărirea etichetelor |
---|
Eticheta conține Numele, Prețul, Codul de bare al produsului |
Patru aranjamente prestabilite + Posibilitatea de a crea propriile aranjamente |
Determinați singuri dimensiunea etichetelor |
Gestionare flexibilă și ușoară la tipărirea etichetelor |
7 - Sistem POS pentru vânzare în magazin fizic |
---|
Interfață specială pentru o utilizare rapidă și convenabilă |
Nu necesită echipamente speciale, un computer sau tabletă este suficient pentru a vinde la casă |
Este accesibil direct din zona de administrare a magazinului online |
Asigură un sistem de vânzare unificat, cu evidență centralizată a stocurilor |
Funcționează cu cititor de coduri de bare |
Gestionați toată afacerea dvs. dintr-un singur loc.
Oferim un sistem de depozit complet funcțional, împreună cu un magazin online,
GRATUIT pentru 14 zile.
Principalele avantaje ale sistemului de depozitare SELITON
- Responsabilitate completă și transparență în achiziționarea, vânzarea, logistica și depozitarea produselor dvs.
- Nu aveți nevoie de sincronizare sau muncă manuală pentru re-administrarea datelor.
- Totul funcționează ca un întreg, pentru că este O SOLUȚIE COMPLETĂ.
- Aveți la dispoziție întregul arsenal de funcționalitati necesare pentru buna operare a unui program de gestiune a depozitului.
- Planificare automată a livrărilor, indiferent dacă afacerea dvs initială este online sau cu magazine fizice.
- Nu sunteți legați de un computer desktop sau laptop - aveți acces fără probleme la sistemul dvs. de depozitare de pe orice dispozitiv, inclusiv de pe telefon mobil și tabletă.
- Activare fără obstacole în magazinul dvs. online Seliton actual, fără schimbare în structura datelor dvs. Nu există pierderi de informații, nu este nevoie să re-administrați.
- Posibilitatea de a importa automat date din sisteme externe prin XML și CSV.
- Economisiți timp și salariile angajaților responsabili de logistica zilnică a comenzilor și produselor.
- Toate instrumentele necesare sunt într-un singur loc și în stilul și aranjamentul familiar.
- Lucrați cu o echipă consacrată de specialiști care vă cunosc pe dvs. și afacerea dvs.
- Primiți suport tehnic nelimitat pentru fiecare segment al comerțului dvs. într-un singur loc.