Sistemul de gestionare al stocurilor integrat de la

Platforma SELITON are plăcerea de a vă prezenta cea mai nouă dezvoltare majoră - un sistem de gestionare a stocurilor complet integrat, disponibil în Panoul de administrare al magazinului dvs. online.

Această dezvoltare este prima de acest fel în România, axată pe combinarea fără compromisuri a afacerilor online și offline.

Acum, într-un mod modern și flexibil, veți gestiona întreaga dvs. afacere, incluzând magazinul online, locațiile fizice, depozitele proprii și depozitele furnizorilor, cu un SINGUR SISTEM unitar.

Seliton ERP

Lista funcționalități

Sistemul de gestionare a stocurilor SELITON acoperă toate procesele esențiale ale unei afaceri dezvoltate, cu magazine online cu un volum mare de operațiuni.

1 - Produse pe depozite
Disponibilitate în depozitele proprii
Disponibilitate în depozitele furnizorilor
Combinație de depozite interne și externe (proprii și ale furnizorilor)
Mod de operare cu disponibilități reale și fictive - potrivit pentru cazurile de sincronizări XML
2 - Fluxul documentelor
Toate operațiunile sunt bazate pe documente
Aveți trasabilitate și responsabilitate complete
Se crează documente pentru:
  • Primirea mărfurilor
  • Așezarea în locații în depozit
  • Expedierea din depozit
  • Transferul între depozite
Facturi și note de credit
Inventar
Documente de cerere/comandă către furnizor
3 - Operațiuni în depozit
Recepționare în depozit
  • Introducere cât mai simplă a produselor variantă (îmbrăcăminte, încălțăminte, etc.) în depozit.
  • Crearea directă a variantelor și filtrelor dorite în magazinul online.
  • Expedierea din depozit.
  • Istoric complet al mișcărilor de stoc pentru fiecare produs.
Așezare în locații exacte/rafturi în depozit
Expedierea din depozit
Transfer între depozite
Inventar și corecții
4 - Planificarea livrărilor (operațiuni cu furnizorii)
Raport "Aprovizionare pentru îndeplinirea comenzilor curente"
Raport "Reaprovizionare" pe furnizor, depozit sau întregul sortiment de produse
Crearea automată a Cererii de livrare și trimiterea prin email către furnizorul ales
Am prevăzut soluții pentru diferite modele de afaceri și mișcarea produselor între:
Comerciant - Client final și Comerciant - Furnizor
Trei moduri de lucru cu fiecare furnizor:
  • Evidențierea numărului real de bucăți disponibile
  • Evidențierea numărului fix de bucăți „condiționale”
  • Lucrul cu un număr nelimitat de bucăți
5 - Alegerea depozitelor la procesarea unei comenzi
Rezervarea cantităților
Expedierea din depozit
6 - Tipărirea etichetelor
Eticheta conține Numele, Prețul, Codul de bare al produsului
Patru aranjamente prestabilite + Posibilitatea de a crea propriile aranjamente
Determinați singuri dimensiunea etichetelor
Gestionare flexibilă și ușoară la tipărirea etichetelor
7 - Sistem POS pentru vânzare în magazin fizic
Interfață specială pentru o utilizare rapidă și convenabilă
Nu necesită echipamente speciale, un computer sau tabletă este suficient pentru a vinde la casă
Este accesibil direct din zona de administrare a magazinului online
Asigură un sistem de vânzare unificat, cu evidență centralizată a stocurilor
Funcționează cu cititor de coduri de bare

Gestionați toată afacerea dvs. dintr-un singur loc.

Oferim un sistem de depozit complet funcțional, împreună cu un magazin online,
GRATUIT pentru 14 zile.

Testează gratuit

Principalele avantaje ale sistemului de depozitare SELITON

  • Responsabilitate completă și transparență în achiziționarea, vânzarea, logistica și depozitarea produselor dvs.
  • Nu aveți nevoie de sincronizare sau muncă manuală pentru re-administrarea datelor.
  • Totul funcționează ca un întreg, pentru că este O SOLUȚIE COMPLETĂ.
  • Aveți la dispoziție întregul arsenal de funcționalitati necesare pentru buna operare a unui program de gestiune a depozitului.
  • Planificare automată a livrărilor, indiferent dacă afacerea dvs initială este online sau cu magazine fizice.
  • Nu sunteți legați de un computer desktop sau laptop - aveți acces fără probleme la sistemul dvs. de depozitare de pe orice dispozitiv, inclusiv de pe telefon mobil și tabletă.
  • Activare fără obstacole în magazinul dvs. online Seliton actual, fără schimbare în structura datelor dvs. Nu există pierderi de informații, nu este nevoie să re-administrați.
  • Posibilitatea de a importa automat date din sisteme externe prin XML și CSV.
  • Economisiți timp și salariile angajaților responsabili de logistica zilnică a comenzilor și produselor.
  • Toate instrumentele necesare sunt într-un singur loc și în stilul și aranjamentul familiar.
  • Lucrați cu o echipă consacrată de specialiști care vă cunosc pe dvs. și afacerea dvs.
  • Primiți suport tehnic nelimitat pentru fiecare segment al comerțului dvs. într-un singur loc.

Trimite o ofertă

Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de o prezentare a modulului, vă rugăm să ne contactați
Soluţia de comerţ electronic Seliton